fredag 3. juni 2011

Speil speil på veggen der...


 Endelig har speilet kommet opp på gjestetoalettet. Det er ikke det at jeg endelig har kjøpt ett. Å neida... Har hatt det leeenge. På roterommet. Ting tar bare litt tid... Men nå er det hvertfall montert!

Det er en miniatyrutgave av det vi har på badet.
Jepp, kjempefantasifullt...




Jeg har fått flere spørsmål angående knottene på servantskapet. Det er også de samme som vi har på servantskapet på badet. De er kjøpt på Indiska for noen år siden, men jeg har sett dem i flere butikker i ettertid, så de er helt sikkert å få tak i!

Viser også et bilde av gulvet, som er det samme som vi skal legge på kontoret. Da mannen skulle fikse gulv til gjestetoalettet hadde jeg ingen spesielle ønsker. Det eneste kriteriet var at det måtte vært litt lyst. Vi har hvite- og gråmalte gulv ellers i huset, så dette passer fint.




Nå skal jeg ta med meg Mikkelgutten ut og få vasket teak-hagemøblene som mannen og pappa kom med tidligere idag. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet, så nå blir det sakte men sikkert orden på utsiden!


God helg!



4 kommentarer:

Unknown sa...

For et kosleig lite gjestetoalett;)
Knallfint speil og nydelige knotter ♥
Herlig med nye hagemøbler da, blir spennende og se... jeg selv er og på jakt etter nye hagemøbler til terassen, på FINN.no, er nemlig andre prioriteringer enn NYE møbler ute;)

Ha en fortsatt kos helg!

Klem Line

Anonym sa...

Heisann..
Skal bli koselig å få se alt som dere har gjort! Håper på flott vær i dåpshelga, så vi får prøve hagemøblene :) Badet var jo så fint! Ønsker dere ei fortsatt fin helg!
Farmor :)

Heims lille verdenshjørne sa...

Kjempefint:D

Anonym sa...

Hei Silje. Hva heter fargen dere har brukt på gjestebadet ? Mona :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...