fredag 2. november 2012

Klær klær klær...

 
 
Gutta vokser og vokser, og selv om det er ganske praktisk her i heimen med en lillebror som er nøyaktig 2 år yngre enn storebror og dermed arver "sesongklærene" til rett tid, er det mye utskifting av klær om dagen.
 
 Ikke bare vokses det -det slites! Jeg forsøker stadig vekk å forbedre min "bruk og kast"-mentalitet. Der har vi nok alle en jobb å gjøre. Mye tøy kan lett repareres med en lapp eller nål og tråd. Barn kan jo fint gå i bukser med lapper og ha klær med en en søm som ikke nødvendigvis er like fin som
resten. -Men når buksene går på 2. runde med lapper er det kanskje på tide å kjøpe litt nytt...
 

 
 
 
 
Vi kom hjem fra Tanzania akkurat i tide til at jeg rakk høstsalget hos Polarn O Pyrets nettbutikk. Jeg fikk kjøpt en kjempefin og rimelig shorst til Lyder og Mikkel fikk et kult sett med elger på. Deilig både som kosetøy på hytta, men kan også brukes under yttertøy eller som pysjamas.
 
-Og sjekk ut deres nettbutikk for brukt Polarn O Pyret-tøy!
Har barna vokst ut av tøy som fint kan brukes av andre, så kan du registrere deg og selge det der!
 
 
Jeg ønsker dere alle en fin helg! 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...