fredag 26. februar 2010

Befaring av badet


Idag har vi hatt befaring på badet av rørlegger, elektriker og snekker. Det blir litt av et prosjekt! Enda større og omfattende enn det vi hadde tenkt, selvfølgelig... -MEN, så blir det sikkert superbra når det blir ferdig! Det blir bl.a. riving av vegg, omlegging av rør, flytting av el-anlegg m.m. så jeg tør nesten ikke tenke på prisenlappen på herligheten... Vi dropper egeninnsats her for det er greit at badet gjøres av fagfolk så det blir tipp topp! Håper gutta ikke fikk helt hetta når jeg la ut om hvordan jeg ville ha det...

Ellers går helgen med til bestilling av diverse småting, litt tegning og planlegging og masse kos med Lyder! Det har vært en hektisk uke med lite overskudd, så nå skal han få masse oppmerksomhet!

-Men nå sover han så jeg skal kose meg med skiskyting, sjokolade, en kopp te og de nyeste utgavene av Boligpluss og Lev Landlig! Gleder meg!


God helg alle sammen!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann! Ser at du er ganske ny som blogger. Velkommen til det gode felleskapet. :) Spennende med oppussing av hus da. Jeg håper vi også får råd til å ha fagfolk til å ta badene våre. Alt kommer an på hva vi får for tomannsboligen vi bor i nå, så jeg bare krysser fingrene.

Ha en fin kveld! Og takk for koselige ord inne hos meg.

Christina sa...

Hei på deg!
Takk for koselig hilsen hos meg.
Velkommen som ny blogger og det blir spennende å følge med planene dine videre.
Lykke til;)
Klem C

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...