lørdag 8. mai 2010

Ettermiddagssol på terrassen


Mai har vært kald så langt, men heldigvis får vi et glimt av sommeren nå og da. Selv om luften fremdeles er skarp, kan man nå for alvor kjenne hvordan solen varmer.





Det er deilig for de små å være ute og endelig kunne lette litt på antrekket.

Er det noe Lyder er stolt av så er det skoene sine! Han kan bære på dem i timesvis, og ekstra stolt er han av sine nye Adidas sko med borrelås som han har fått av morfar. De var hvite igår, men allerede idag begynner de å bære preg av snubling og subbing. Herlig!





En av de tingene jeg gleder meg til om våren er å kjøpe såjord og frø og finne frem såkassene mine. Jeg syntes det er et fantsatisk syn når det begynner å spire og gro. Det er flott å kunne servere mat med egne urter og andre ingredienser fra drivhuset!





Nå som vi har fått oss hus skal jeg nok få meg et ordentlig drivhus etterhvert. I mellomtiden får jeg nøye meg med en plastversjon fra Biltema. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke så noe i år, for jeg har strengt talt ikke tid, men fristelsen ble for stor... 




Årets drivhusplanter består av dill, persille, tomater, ruccola + et par andre ting som jeg ikke husker hva er. Har glemt å merke dem i år, så det blir spennende å se hva det blir! 

Ønsker dere en finfin lørdagskveld!

2 kommentarer:

Janne sa...

Du er et skikkelig husmoremne du kjære Silje mor!

Og du sååå nydelig krøller Lyder har, skjønne!!!

Silje Skrunes sa...

For en nydelig liten gutt! Han skulle vi gjerne sett litt oftere:)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...