mandag 3. mai 2010

Møbelprosjekt: Veggskap!


Under opprydding på tomten fant pappe dette sjarmerende gamle skapet etter min farmor og farfar. Han lurte på om han bare skulle hive det, eller om dette var noe jeg så potensiale i... 




-Selvfølgelig så jeg potensiale! -Og ikke bare det, jeg vet akkurat hvor jeg skal ha det også! Skapet har stått der i en evighet, men da jeg bodde "hjemme", som begynner å bli noen år siden, var jeg blind for like skatter... Jeg måtte rive ut et stort vepsebol og noen kilometer med spindelvev. Det må litt vasking og pussing til -og kanskje litt maling, men skapet skal bli supert!




Nå må jeg bare en liten tur på Byggern og Jula...

2 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Oj så gøy! Det blir jo sikkert superfint! Gleder meg til å se det med litt maling på.

Herlige bilder fra brekkeparken i innlegget under her. Brekkeparken er jo bare så fin! Da vi bodde rett i nærhwten var vi masse der,nå derimot ha det blitt dårligere med besøk. Men i løpet av sommeren, da skal vi nok få vært der!

Ha en fin mandag
Klem Janne Merethe

Janne Lillian ♥ sa...

Gleder meg til å se resultatet av skapoppussing ♥ Kommer nok til å bli knallfint!!

Nydelige bilder i forrige innlegg. Minnet meg på at det er mange år siden jeg var der sist.. Må prøve å få til en tur innom iløpet av våren/sommeren :)

Ha ei strålende uke!!

Klem

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...