mandag 3. januar 2011

Auksjonsfunn


Det er ikke 13. dag jul, men julen skal allikevel vekk idag.
Juletreet... vel, skinnet bedrar. Selv om det fremdeles ser lekkert ut der det står, er det ikke en barnål igjen på grenen hvis man bare puster litt tungt i nærheten av det.

Hva skal jeg fylle huset med nå da? Det har en tendens til å virke litt tomt etter at julen er pakket vekk og juleblomstene er kastet. Januar er heller ikke måneden for de helt store interiørinnkjøpene, da jeg vet at monsterregninger på både strøm og forsikring er like rundt hjørnet...

Jeg får trylle litt med det jeg har!




I desember fikk jeg tilslag på et bakstetrau på auksjon.
Planen var å bruke den som vedkurv, og det passet den supert til!

Siden vedovnen står rett ved inngangen til kjøkkenet, måtte vi ha noe som var såpass smalt at verken liten eller stor lett snubler borti den. Dette trauet er smalt og fint men rommer allikevel en god del.




Idag var det tilbake til hverdagen, og det var godt å komme igang igjen!
Barnehagen vår har vært julestengt, så jeg vet om en liten gutt som kommer til å sove godt til natten!

Jeg har bare drøye 3 uker til i jobb før jeg går ut i permisjon.
Tiden har gått så fort, og jeg gleder meg masse til alt som skal skje fremover! 
 
Ha en god mandagskveld!
 

7 kommentarer:

Malin - mine gleder - sa...

Det var jo kjempe sprekt og kreativt :D Passet veldig godt :D

Anonym sa...

Du er flink til å gjøre gode kupp;) Passet jo helt perfekt, Silje! Jeg ryddet ut julen nyttårsaften. Jeg liker å begynne med julepynten tidlig, men det er jammen deilig å få den ut og. Men tomt blir det. Har handlet inn litt blomster, så det hjelper på.

3 uker igjen ja, det nærmer seg med stormskritt til lilleputt kommer. Blir nok koselig. Jeg har jo en liten stund igjen;)

Bhg vår har hatt planleggingsdag i dag, og jeg tror lillemor er mer enn klar for å leke med de andre barna igjen. Jeg tok henne med på en liten tur i skogen tidligere i dag. Vi må jo ut og se etter ekornet;) Hun så noen store gutter som lekte, og skulle hele tiden følge etter de. Men de var jo ikke intr i å leke med henne.. Stakkars liten, skjønte jo ikke det hun;)

Ja ja, dere får ha en fin kveld. Her blir det tidlig i seng kjenner jeg!

Klem Anja

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei!
Så utrolig koselig blogg du har! :) Jeg har lagt meg til som følger, og titter gjerne innom igjen!

Klem

Hvit Villa sa...

Åh, så herlig å snart skulle ut i permisjon! Kjenner jeg er litt misunnelig :) Kose deg i ventetiden!

Unknown sa...

Ååå, så flott den veddunken var;) Gøy med slike funn som passer så godt inn ♥
Så deilig med permisjon snart da, kooos tid foran deg du nå;)

Klem Line

Grønnsakshagen sa...

Den var kjempefin! :-) Og passet perfekt til vedkurv!

Lisas hjem og skatter sa...

kjempefin! alltid gøy med slike kupp :)

gleder meg til å følge deg i 2011! Godt nytt år til deg og dine :)

klem fra Lisa

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...