torsdag 27. januar 2011

Bruktfunn: Garderobeskap


Hva skulle vi gjort uten finn.no?

Fremdeles ringt på rubrikkannonser uten bilder og tatt 10 bomturer før noe fangst? Loppemarked og auksjoner er gode steder for bruktfunn, men det er jo bare noen dager i året man rekker å få det med seg. Lenge leve sofashopping i en hektisk hverdag -for så å få mannfolka til å hente varene...

Garderobeskapet er på plass, vasket og klart for klær! Kjempekjøp til 250,-! Det er et solid skap, og selv om det er kjedelig, ubehandlet furu er jo det supert materiale å gjøre noe med i ettertid. Jeg har bestemt meg for å droppe å male det akkurat nå. Det for være som det er, så får jeg ta det på et senere tidspunkt. Jeg forsøkte å bytte knotter for å freshe det opp litt, men det er en låsemekanisme i den ene døren som gjorde det litt komplisert. Forsåvidt et kvalitetstegn, så det får være slik det er -enn så lenge...




Hjørnet skulle selvfølgelig aller helst blitt brukt til noe vakkert, som en lekker go'stol eller et fint konsollbord, men så mye plass har vi ikke. Soverommet må være derfor være praktisk innredet!

Resten av soverommet skal dere få se bilder av en annen gang. Det har ikke vært noe prioritert rom under oppussingen. -Men et romslig garderobeskap hjelper på klesrotet som har regjert på soverommet det siste havlåret...

Jeg har hatt rydde og vaskedag i heimen, med et lite avbrekk under VM på ski da pappa kom på lunsj. Vaskingen må jeg fortsette imorgen, for jeg skal ikke skryte på meg å være spesielt effektiv...

Ha en god torsdag!

3 kommentarer:

Supersnuppa sa...

Bra det er flere som må bruke soverommet til oppbevaring av klær;-)
I Lyckliga gatan, der vi bodde før, hadde vi kjempestort lekkert soverom med masse plass og luft. Nå har vi omtrent ikke plass til mer enn seng og klesoppbevaring. Sånn er det når barna skal ha de største rommene.

Du var jammen meg heldig med skapet. Skjønner godt du vil male det;-)

Anonym sa...

De sier at furu er på vei inn igjen.. he he:)

salige lavendel sa...

Det var et godt kjøp. Ubehandlet furu kan også være flott å beise med lys grå beis, så ser treverket ekte gammelt og slitt ut. Beisen som heter "drivved" er for brun synes jeg, men den grå varianten (ispedd litt vann) blir superfin.

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...