torsdag 1. desember 2011

100.000 - Tid for trekning!


Idag rundet HJERTERO.com

100.000 besøkende!




En stor takk til dere alle
for alle fine og hyggelige ord gjennom snart to år!

Jeg har foretatt trekningen ikveld.
Den ble gjort enkelt og greit gjennom random.org.

-Og vinnerne er...




Sinkhus fra interiørbutikken Feel:

Ragnhild med bloggen Ragnhilds Cubicle




Leke fra Treleker.no:

Anna med bloggen Hjem Kära Hjem




Julekalender fra Juleting.no:

Balbinus



Heklede tøfler:

Ann-Helen med bloggen Livet på Landet




CD og DVD fra Vennebyen:

Mona Hoff


Gratulerer så mye til alle vinnerne!
Send meg en mail med fullt navn og adresse, så skal jeg få sendt avgårde premiene!

Takk til alle som var med!
Kanskje det blir deres tur neste gang..?!


8 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer så masse til heldige vinnere;)
Og gratulerer med 100 000 til deg ♥

Bettum Villa sa...

Gratulerer så mye til vinnerene.
Klem Madelén

Huldra sa...

Hurra for 100.000!!
- og gratulerer til vinnerne! Flotte premier du har fikset:)

Anonym sa...

Grattis med 100 000, Silje! WOW..

Grattis til vinnerne og;)

Anja

Ragnhild sa...

Hurra!! For en kjekk overraskelse på en fredags morgon :) Og gratulere!

Mona Hoff sa...

Jippi. Jeg vant!! Og jeg som aldri vinner :) Tusen takk søte Silje !!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Yayyy, har du hørt sånn...JEG VANT!!
Å du, i Bergsfjord?! verden er bra liten hæææ c",)

Mailer deg adressen min , Klem Anna

balbinus sa...

ØJ, øj, øj, hvor var jeg heldig, - faldt næsten av stolen av bar overraskelse ;)))) Tusind, tusind tak :))) Det er gået raskt med at nå de 100.000 besøkende, - hjertelig tillykke !!! Men du har jo sådan en hyggelig blog, så jeg kan godt forstå, at du har mange besøk :)))
Endnu engang tak !!! Mailer adressen til dig .

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...