mandag 9. januar 2012

Pakke i posten!


Jeg var så heldig å vinne på giveawayen som Madelèn med bloggen Bettum Villa hadde i julen!
-Og det er faktisk andre gangen jeg vinner hos henne!

Rett før nyttår dukket det opp en pakke i posten fra Sverige,
og i den var en lekker duk og putetrekk fra Nyblom Kollèn!




Grått og hvitt, stripete og rutete -akkurat etter  mitt hjerte...

Tusen takk, Madelen!

Duken har allerede fått plass på spisebordet -sammen min nyinnkjøpte adventstake. Jeg har vært skikkelig hermegås etter min venninne Silje. Den er så lekker, og selv om den heter "adventstake", er det ikke noe fare for at den bare skal stå fremme en måned i året, nei!





Konglene...? Jepp, de er fra kongleslang'en min!
De ble superfine etter noen dager på varmekablene på badet!


Her snør det, og selv om jeg stort sett holder meg i sofaen om dagen og ikke får nytt det deilige været, er det herlig å se at det stadig blir hvitere ute!


God mandag og en riktig god ny januaruke!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Heldige du!
Er så mye fint fra den leverandøren:)
Gøy med pakker i posten ♥
Adventsstaken er kjempefin og kan absolutt brukes utenom advent også:)

Ha en fin dag!

Kristin sa...

Kjempefin adventsstake!:-) Hvor fikk du kjøpt den? Har så lyst på selv også;-)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...