tirsdag 22. mai 2012

Shabby ♥



Mms fra mamma:
"Vil du ha dette bordet? Rekker meg til rett under hofta. Ovalt".
Vedlagt var et bilde av et bord. Hun hadde satt det ut på tunet i anledning photoshoot'en.

Slettes ikke noen uvanlig melding fra den fronten.
Ikke var det noe uvanlig ved svaret mitt heller:
"Jepp! Takk!"




 Det er skjønt og shabby og jeg liker formen.

For øyebilkket har det fått plass i hjørnet mellom sofaene. Det er kanskje i overkant høyt til å ha stående der, men jeg syntes det jeg hadde der fra før av var litt lavt, så det får bli inntil videre!





De lekre rosene har jeg kjøpt på Coop,
der de før 17. mai hadde medlemspris på 20 roser til kr. 59,-.

Jeg fikk nok en gang bruk for mitt Coop Hammerfest-medlemskap.
Jepp, Hammerfest... Slå den!




Happy solrik tirsdag godtfolk!





5 kommentarer:

Janne sa...

Ha ha... Ble du medlem i Coop da vi var i Hammerfest, ha ha :-)

Mener å ha lest et sted at Frustrerte fruer er slutt snart, og husker du hvor vi så den aller første episoden??? Det husker jeg.. Det var på et felleskjøkken i Alta :-)

Klem til deg

Anna Therese sa...

For et nydelig bord :) Kjekt å arve :)

Living laVida sa...

Så søtt bord da!:) Veldig kjekt med slike arvestykker!

Anonym sa...

you are in point of fact a excellent webmaster.

The site loading velocity is incredible. It kind of feels that you're doing any unique trick. Moreover, The contents are masterwork. you have performed a magnificent task on this matter!

Feel free to surf to my web-site :: 1984 mazda rx7

Anonym sa...

you are in point of fact a excellent webmaster.
The site loading velocity is incredible. It kind of
feels that you're doing any unique trick. Moreover, The contents are masterwork. you have performed a magnificent task on this matter!

My blog post; 1984 mazda rx7

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...