onsdag 24. oktober 2012

Endelig leselys!

 
Joda, jeg har mange prosjekter og ligger ikke akkurat på latsiden.
Med det sagt kan jeg ikke akkurat skryte på meg at det går unna med alle disse prosjektene...
 
Idag fikk vi endelig opp leselampene på lekerommet. Tja, de har vel ligget og slengt i snart ett år de også -som alle andre lamper her i huset. Ett steg i riktig retning, men enda så lang å gå... Lyder var storfornøyd, men det bør vel komme noen puter både med tanke på komforten og kosen!
 
 
 
 
Idag har både mannen og jeg hatt fri! Før dekkskift og husarbeid tok vi oss en løpetur i skogen med hunden, med påfølgende lang og koselig lunsj. Etter middag dro vi alle mann i svømmehallen, og Lyder var så sliten da vi kom hjem at han la seg på gulvet under kveldsmaten og sa "Mamma, kan jeg være så snill å få lov til å legge meg nå..?"
 
 
God natt!
 
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Så koselig lesekrok ♥
Herlig med slike plasser:)
Så koselig med fridager sammen, og veldig hyggelig med svømmehallbesøk - og jepp, man blir veldig trøtt av basseng:))

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...