onsdag 21. august 2013

I ♥ DYMO



Jeg har endelig gått til innkjøp av dymomaskin!
Det var virkelig på tide, for ejg har hatt lyst på det lenge.
Det er så mye morsomt man kan lage og dekorere med det.
 
Et gavetips er noe jeg hadde med til Snuppa igår. Hun er flink til å lage både syltetøy og granola fra bunn av, og da er det jo morsomt å  ha noen personlige glass å ha det på! Rimelige glass fra Søstrene Grene, dynotape med ønsket skrift og vips så har man en dekorativ oppbevaringskrukke!
 
 
 
 
Snuppa hadde bursdag igår og hun serverte nyyyyydelig chevre-salat med karamelliserte valnøtter og rødbeter. Det hadde jeg aldri smakt før og det var helt fantastisk! En herlig kombinasjon av salt, søtt og syrlig.
 


 

Ikveld er det endelig klubb med de herligste jentene igjen!  


 
Ha en god onsdagskveld!

 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så utrolig smart med den maskinen!
De glassene ble kjempe flotte :)
Jeg lager endel kort og har lurt på å kjøpe slik maskin for å kunne skrive tekst der. Kannjeg spørre hvor du kjøpte din? Og pris?

God klem :)

Marthe Elisabeth sa...

*Dymo :)
Jeg kjøpte min på Clas Olson for ca 100kr tror jeg :)

Unknown sa...

Hahaha! DYMO!! :) Kjøpte denne på Kremmerhuset til kr 129,-!

Unknown sa...

Dymo er genialt OG stilig, det liker vi:))

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...