tirsdag 20. august 2013

Si hei til vårt nye husdyr


 
De vi har kjøpt hus av er fantstisk greie, og lar oss begynne å male før vi har overtatt huset formelt sett. Det betyr at vi begynner så smått allerede til uken med å male vegger og tak!
 
I utgangspunket skulle vi vente med å fikse kjelleretasjen, men så lenge det bare er maling som skal til for å få det slik vi vil, fant vi ut av at vi bare må få det gjort med en gang! Vi har unnet oss å leie folk til å male for oss, så huset kan faktisk være ferdig malt før selve overtakelsesdagen!
 
Snakk om luksus!



 
Jeg har vært litt stresset med tanke på møblering de siste dagene, men mannen og jeg er ganske enige i hvodan vi vil ha det (jeg hadde nok fått viljen min uanset, hihi). For hver dag som går kommer vi nærmere en løsning, og jeg tror vi nå har klart for oss hva vi skal prioritere å kjøpe. Vi flytter inn i et hus som er vesentlig større enn det vi har idag, så det sier seg selv av vi er ganske "short" på møbler. Økonomien gir oss ikke rom til å handle alt vi (les; jeg) har lyst på heller, så vi må nok ta noen midlertidige løsninger. Det blir uansett veldig spennende!
 
 Denne søte lille reven sjarmerte meg i senk da jeg var en tur innom Kremmerhuset idag, og både den og jeg er glade for at han fikk være med hjem til oss. Så får vi se om mannen er enig... Så lenge det er noe innen kategorien villmark eller skog pleier han ikke å være vanskelig, og denne er vel innenfor..?





Jeg har forelsket meg helt i HAY about a lounge chair etter at jeg så dette bildet på Pinterest. Fargen er helt nydelig, og så likte jeg den korte varianten med runde ben.
 
Mannen og jeg har idag inngått en avtale om at vi kan gå til innkjøp av denne mot at vi vasker ut av huset selv... Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg ut av vaskingen også, men jeg vasker gjerne huset for denne lekkerbisken. -Og ja da, mannen skal jammen få lov til å svinge seg med moppen han også!
 
 
Gratulerer så mye til Snuppa mi som har bursdag idag!
Jeg skal ned til henne på kveldsmat etter at barna er lagt. Jeg har kjøpt en skikkelig sprekus av en fargerik gave til henne, men hun er en fargeklatt så jeg håper at den faller i smak...
 
 
God tirsdagskveld!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Elsker deg!!!
Alt du gir og alt du er er fantastisk!!
Takk takk tak!!
Hilsen snuppa

Jatte sa...

Så deilig at dere får startet med malingen så kjapt, gleder meg til og se!

Digger puta... OG stolen :D
Godt kompromiss syns jeg, kos deg med vaskingen så kan du slappe av i den fiiiine stolen etterpå ;)

Ha en finfin Onsdag-
Klem Jatte♥

PS: Bli gjerne med på give away inne hos meg, du kan vinne gavekort!;)

Anonym sa...

Puten var en av de bedre ;)

"Mannen"

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...