fredag 8. november 2013

Black pearls on my wall

 
Det ene hjørnet i stua har blitt rene sort/hvitt-avdelingen.
Særlig etter at jeg tyvlånte guttas perleboks og lekte meg litt.
*smiler*
 
 


Mannen mener at det ser ut som noe hippie fjortis-jall man henger opp på veggen når man flytter hjemmefra første gang og er helt ukritisk til hva man har på veggen.
 
Jeg er uenig og syntes det ble ganske så fint!
 
 
 
 
Her går vi en hektisk arbeidshelg i møte.
Med to i skiftarbeid har vi ulike dager hele uken, men vi nyter godene ved å ha det slik.
Som idag. Både mannen og jeg har fri på formiddagen.
 
Etter en lat morgen med lang frokost sendte vi barna i barnehagen.
Nå skal vi ta en god rydderunde i huset og så avslutte en løpetur i skogen.
Det er luksus!
 
 
Jeg ønsker dere alle en super helg
-enten dere jobber eller skal nyte to fridager!
 
 


3 kommentarer:

Monica sa...

Fjortis han liksom! Jeg så bildet på instagram i går og skulle til å spørre hvor de var fra eller om du hadde laget dem selv! Kjempekule syns jeg :-) Perler er kjempe kjekt å lage glassbrikker av også ;-) Jeg er i gang! Monica

Unknown sa...

hehe, får noen slike kommentarer innimellom jeg og :))
Men det bryr vi oss ikke om, hihi:)

Kjempefine var bildenen ♥

Jatte sa...

Så fine!!

Ha en finfin helg,
Klem fra Jatte :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...