onsdag 24. februar 2010

Farmors Hus


Foto: Farmors Hus (bildene er hentet fra Farmors Hus sin hjemmeside)


På Isdalstø utenfor Bergen ligger et hus man, iallefall jeg, ikke hadde hatt noe imot å bli innestengt i over helgen. En nydelig blanding av nostalgisk interiør, klær og barneartikler gjør denne butikken til noe eget. Med hyggelig betjening og oppdagelse av nye skatter hver gang jeg er der, gjør at jeg alltid forlater med et smil om munnen.

Farmors Hus har åpnet avdelinger på Gullgruven i Åsane og Kløverhuset i Bergen sentrum. Til glede for meg når jeg er i Bergen, en sorg for min kjære og lommeboken hans... De har gode priser, så jeg har vel en tendens til å dra med meg altfor mye ut døren!


Foto: hjertero.com

Mitt nyeste kjøp er skittentøyposen som vist på bildet over. Den ble kjøpt på Farmors Hus avd. Gullgruven da jeg var i Bergen sist helg. Skittentøy er og blir kjedelig men desverre en nødvendighet, så hvorfor ikke gjøre den så fin som mulig? Denne skittentøysposen rommer ikke i nærheten av det familien genererer av skittentøy pr dag, men min kjæres sure sokker og andre småplagg han drar av seg på kveldstid kan her få en litt bedre plassering enn i stolen på soverommet.


Besøk Farmors hus' nettside http://www.farmorshus.no/
Besøk Farmors hus' blogg http://www.farmorshus-irene.blogspot.com/


Foto: hjertero.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...