tirsdag 6. juli 2010

Oppløpet...


Jeg vet at jeg har lesere som er innom nesten hver dag, og jeg beklager virkelig den dårlige oppdateringen om dagen. Det skyldes at døgnet rett og slett har altfor få timer, og de av dere som vet hvordan tempoet er her i gården om dagen forstår kanskje dette... Jeg lover at det blir bedre fra august av!




Sommerferien 2010 var i helgen og bestod av halvannet døgn i Kristiansand i anledning et bryllup. Sånn er det i oppussingsverdenen... 




Søndag kommer min "familie" fra USA og planen er at vi alle skal bo i det "nye" huset. Vi lurer litt på hvordan vi skal rekke det, men det bare gå. Vi flytter vel inn i løpet av 2-3 dager nå, og vi gleder oss vilt og hemningsløst!





 Bildene er fra bryllupet og en herlig lunsj dagen derpå på Sjøhuset i Kristiansand.



God tirsdag til dere alle sammen!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Silje!

Så fine bilder! Skjønner det er hektisk for dere nå, og at nesten
all tid går med til opphussing og hus. Men nå er dere snart i mål,
tenk så deilig det blir;) Gleder meg sånn til å se det ferdige
resultatet. Jeg tror det blir superfint!

Så artig med besøk fra USA;)

Klem Anja

Klem Anja

Siljes Hobbyrom sa...

Åh, så spennende! Lykke til med innflytting ;)

Klem fra Silje

Hasigamas mamma sa...

For et utrolig kult bilde fra bryllupet! :)

Gleder meg til å få se resultatet av oppussinga!
Stopp opp og kos dere innimellom også :)

Ha en deilig tirsdagskveld!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...