tirsdag 7. desember 2010

Award


Igår rundet HJERTERO.com 20.000 besøkende! Tusen takk til både faste lesere og dere som mer eller mindre tilfeldig har ramlet innom her! Husk å melde deg på giveawayen. Link finner du oppe til høyre!

Jeg ser at denne awarden har floreret i blogglandia i det siste, og jeg var så heldig og fikk den av skjønne Janne med bloggen Janne sin verden for en tid tilbake. 




Med awarden fulgte 5 "utfordringer":

1. Takk avsenderen
2. Kopier bildet
3. Skriv 3 ting du liker
4. Send awarden videre til 5 personer.
5. Vis ditt drømmebilde

1.
Takk Janne.

2.
Moahaha, du trodde det var takken du, Janne!?! Å neida! :)
Janne du Janne, siden jeg aldri får rotet meg til å besøke deg, så er det hvertfall fint at vi kan ha kontakt gjennom bloggingen! Du legger jo ut så mange skjønne bilder av Tobias, og jeg snapper opp masse lure tips om alt fra småbarn til klær og mote -som ikke akkurat er min sterkeste side!
Takk for alle gode tips og inspirerende innlegg!
(2. kopier bildet. Check!)

3.
Jeg elsker jul!
Jeg er veldig glad i sushi!
Jeg liker å gjøre koselige ting sammen med den lille familien min!

4.
Jeg aner ikke hvem jeg skal sende awarden videre til denne gangen, for det er så mange av dere som har supre, inspirerende blogger som jeg besøker hyppig. Jeg tar derfor "en spansk en" og gjør som mange av dere andre også har gjort med denne awarden og sender den videre til de av mine lesere og følgere som har lyst på den og føler seg awarden verdig!

5.


Dette bildet vekker gode minner. Lotte var valp og var vår lille baby på den tiden. Hun kommer litt i andre rekke som fotomodell nå, gitt... Bildet er fra en herlig fjelltur vi hadde på vestsiden av Hardangervidden. Lotte poserer i lyngen med vakker utsikt og Eidfjord i det fjerne. Tidenes teltplass!

Ha en fin tirsdagskveld!

-Og heia Norge!


2 kommentarer:

Elisabet sa...

Nydelig bilde!! Husker enda veldig godt da jeg fikk være med og hente Lotte i Sandnes, skulle så gjerne ønske det var JEG som skulle hente den fantastisk søte valpen med meg hjem! ;-D PÅ TROSS av at hun var den mest viltre valpen av de alle :D

Det var veldig kjekt med pepperkakehusbaking! :) Tror nesten det må bli en tradisjon..Men ja! Sikkert like lurt å kjøpe ferdige vegger og tak! De ble leie etterhvert av å kjevle og skjære ut..hehe..men så får de ta del i hele prosessen fra begynnelse til slutt også da ;) Lyder vil sikkert storkose seg med pyntingen!! Det var jaffal det mest populære den kvelden her i huset ;)

Det er fremgang i Skaarlia! Skikkeli gøy å se! Huset er reist og kledd, og rommene inni er delt opp. Så nå kan vi se på skikkeli hvordan det kommer til å se ut til slutt..

Men du, sikkert et dumt spørsmål, men hvordan får du midtstilt overskriften din på bloggen?? Jeg finner ikke ut av det jeg.. :-D

KLEM til deg og resten av den lille flokken! :)

Janne sa...

Så koselig :-))) Ja, ble litt snurt da DET lille var liksom takken, ha ha ha.. Neeei da...

Syntes det er veldig koselig at jeg også kan ha kontakt med deg gjennom bloggen!!!!!!! Og jeg får mye gode interiør tips og 1, 2, 3 gjør selv ting hos deg Silje, tusen takk.

Klem klem :-)))

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...