fredag 17. august 2012

Mer veggdekor...


En av fordelene med å ha enkle, hvite vegger,
er at man kan finne morsomme ting å klistre på dem!

Jeg er ikke så glad i for mye skrift på veggen, men til barnerom finnes det jo uendelig mange fine motiver. Jeg var igjen innom ebay for å se om jeg kunne finne noe passende til det nye treet og søkte på ordet "owl".

Da fant jeg denne lekre pakken med fine trær, blomster og dyr til rundt 100-lappen inkludert frakt!




Jeg tenkte at jeg skulle bruke noe på lekerommet og noe på soverommet deres.
Soverommet er ganske kjedelig, så det trengs en liten piff!



Takk for putekasse-tips! Telemarksporten er også kontaktet, men tomt der også desverre :(
NTB, vet du hvor naboen din har kjøpt putekassen sin?
Den hørtes interessant ut -både praktisk og fin egentlig!


Ha en strålende helg!


2 kommentarer:

tine' verden sa...

Vi kjøpte våres putekasse på oasen hageland i bamble. dne vi har er i tre da ,men kan hende de har hvit der også :)

Unknown sa...

Så skjønne de var:)
Og fin pris!!

Ha en fin fin kveld ♥

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...