tirsdag 6. november 2012

Heklet babysokk

 
Jeg kom over denne nusselige babysokken på Pinterest og fant ut at den måtte jeg jo bare prøve meg på! Klønete på å følge oppskrifter som jeg er, innså jeg at min sokk ikke på langt nær var like fin ut som den på bildet. Med oppskriften som utgangspunkt og litt egen vri så gikk det seg til,
og her har dere resultatet:
 
 
 
 
Kombinasjonen gammelrosa og grått er jo så fint, og mange har spurt etter oppskriften på instagram. Jeg skal forsøke å veilede dere steg for steg en dag, men det har jeg desverre ikke tid til nå! Nå må det leses navigasjon!
 
 
God tirsdag!
 
 

9 kommentarer:

Nina sa...

Så nydelig sokk!! Den må jeg prøve igutteversjon:-))

Nina sa...

Så nydelig sokk!! Den må jeg prøve igutteversjon:-))

LillaPanter sa...

Den var nydelig fin!! Vil gjerne ha oppskrift :)

Anonym sa...

Å helledussen, så nydelig! Tar du bestillling på disse? Har ei venninne som venter ei lita jente i januar, og disse hadde jo passet perfekt;) Lykke til med lesingen! Noen som sa duracell?!

klem Anja

Mette sa...

Veldig sot! Jeg fant deg pa Pintrest sa jeg skal prove meg pa oppskriften mens jeg venter pa din variant :-) Har en venninne som fikk barn for 3 uker siden, sa dette kunne jo bli en sot julegave!

Unknown sa...

Så søt. Har laget mange slike i forskjellige varianter, er jo bare til å spise opp.
Ha en flott dag videre, klem Monica :)

sarah sa...

vil gjerne ha oppskrift på disse! Var nydelig :D

Unknown sa...

Oppskrift på engelsk her:
http://www.repeatcrafterme.com/2012/10/crochet-cuffed-baby-booties-pattern.html

Unknown sa...

Hei. Har du oppskrift på disse nydelige sokkene? hilsen Lill

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...