torsdag 21. november 2013

Vegg-collage

 
Utfordringen er ikke hvor rammene skal henge på veggen,
men hva som skal være i rammene!
 



 Noe av det vanskeligste jeg vet er i finne ut av hva jeg skal ha på veggen.
Jeg har vært gjennom mange forslag til hva vi skal ha bak sofaen.
 
Første forslag var bildelist. Det er veldig kjekt da man lettere kan bytte ut bilder etter sesong og variere litt. Dette ble nedstemt av mannen, uten at jeg helt vet hvorfor. Jeg tok meg en tur på Åhlens og kjøpte noen fine rammer, og en collage falt i smak også hos mannen.
 
 
 
 
Først la jeg bildene ut på gulvet slik jeg ønsket å plassere dem. Deretter målte vi opp, målte opp tilsvarende på veggen, satte en stift i hvert hjørne og dro en rød tråd som en ytterkant. Deretter festet vi hvert hjørnebilde, og til sist de i midten.
 
 
 
 
Jeg syntes selve collagen ble veldig fin. Jeg vet ikke helt hva som ska være i midten enda, men noe kommer der også. Nå har vi rett og slett mange bilder på veggen uten noe i. Det ser unektelig rart ut, så jeg må snart få bestemt meg. Jeg har flere ideer i hodet mitt, så får vi se. Det eneste som har fått plass er et florabildet som jeg hadde hengende i klype på veggen i gamlehuset.
 
Jeg skal fortsette formiddagen med litt maling.
Det er virkelig på tide å bli ferdig med peisen nå!
 
 
 
 
Ellers tok TV'en kvelden igår! Milde måne, er det muuulig..??!! Virkelig ikke en utgift vi trengte nå før jul, men TV må vi faktisk ha. Da er spørsmålet om vi ska kline til å kjøpe det vi har lyst på, eller bare fikse en midlertidig løsning inntil vi egentlig har råd... Argh!
 
 
Happy torsdag!
-med eller uten TV...
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...