søndag 26. oktober 2014

Tjukk og brei -men langt ifra lei!


Jeg føler meg "nettere" denne gangen enn jeg gjorde da jeg gikk gravid med gutta. 
Kanskje har det noe med at jeg denne gangen går gravid med ei jente..?

Rent vektmessig er jeg ikke langt unna, men nå får jeg på meg både sko og jakke -i motsetning til sist! Formen er fremdeles tipp topp, og jeg har nok av energi til å gjøre det meste!




Jeg skvatt litt til da appen igår plinget og sa "du er nå i svangerskapsuke 40". 
Det har gått helt uvirkelig fort, og bare det å lese "40" var nesten ett sjokk, 
selv om jeg er fullt klar over at det er en drøy uke til termin.

Denne uken har jeg hatt noen ærend i et forsøk på å skulle føle meg hakket freshere etter fødselen; 
en ny runde hos akupunktøren, en tur til frisøren og sist men ikke minst har jeg fått meg to nye rader med øyevipper.

Jeg har vel aldri nevnt det her på bloggen, men de av dere som følger meg på instagram fikk kanskje med dere at jeg i våres fikk meg øyevippe extensions. Det er ikke typisk meg å bruke penger på et slikt "skjønnhets-produkt", men for en befrielse det har vært! Aldri mer mascara, aldri mer sverte under øynene og ikke trenger jeg noe øyesminkefjerner heller! Vel verdt hver eneste krone, og vel verdt nytt besøk for påfyll hver 5. uke!

Under ser dere resultatet etter første gangen. Bildene er tatt i bilen før og etter! Det skal sies at jeg kommer "rett fra senga" på det første bildet, og har fått freshet meg litt mer opp på det andre, men som dere ser er resultatet ganske formidabelt!




Imorgen går jeg inn i min siste uke før termin. Jeg har fått orden på det meste denne uken, så nå blir det finpuss og gjennomgang av de siste tingene. I tillegg er ikke sykehusbagen mer enn halvveis pakket, så den bør vel ferdigstilles snarest den også...


Håper dere alle har hatt en fin høst-helg!



4 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin du er ♡
Og nydelig med de vippene, det er noe jeg har veldig lyst til og:))

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så fin du er !!! Lykke til ! Klem

truongmuunghenhan sa...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp uy tín, giá rẻ

hülya sa...

kuşadası
milas
çeşme
bağcılar
urfa

6KFG

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...