fredag 26. mars 2010

Snekring og maling



I går kveld fikk vi jobbet noen timer sammen i huset. Det er ikke så lett å få til at begge er der samtidig, så vi måtte bruke tiden godt. Selv om vi hadde en kort, timålt tid var vi produktive og det er så godt å se forandring. Det går sakte men sikkert fremover!





Mannen har startet med å sette opp panelplatene, og er ferdig med den veggen på kjøkkenet som skal ha panel. Vinduene i spisestuen er sååå koselige, men spør du mannen er nok ikke han like enig om dagen... Det er litt arbeid med å få skjært til platene rundt dem.




Jeg fikk malt to strøk i taket på kjøkkenet, så nå mangler det litt maling på veggen, og så er det klart for montering av kjøkkeninnredningen. Forhåpentligvis får vi gjort dette i løpet av påsken. -Dvs vi er ikke helt riktig, for jeg tar med meg Lyder og Lotte og drar til fjells, så får mannen arbeidsro. Lenge leve kjønnsroller...




På veien måtte jeg en tur innom blomsterbutikken. Det er litt trist og livløst i huset om dagen, så jeg måtte ha noe som kunne friske litt opp. Denne søte Ranukelen var midt i blinken, og ga en herlig stemning i vinduskarmen som en kontrast til alt rot og støv. 




Jeg har en travel helg med både jobb og besøk av svigers, så det spørs om det blir noen blogging. Jeg ønsker alle en riktig god helg, og alle dere som får ta en tidlig ferie ønsker jeg en avkoblende, matglad og forhåpentligvis solfyllt påske med familie og venner!

2 kommentarer:

Therese sa...

Hei hei til deg Silje. Å ,så koselig at du fant meg her i denne store bloggverden. Det var lenge siden.

Nå har jeg kikket på bloggen din. Nydelig gutten din var. Lyder, herlig navn også. Gleder meg til å følge deg også, under oppussingen. Spennende.

Ønsker deg en riktig strålende påske. Klem Therese.

Janne Lillian ♥ sa...

Det ser ut som det blir superfint hos dere!! Gleder meg til å se det ferdige resultatet :) Enig med deg at de vinduene var lekre!!

Ha en strålende mandag!

Klem ♥

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...