mandag 26. juli 2010

I'm back!!


Hei alle kjære, gode, snille, trofaste lesere!




Jeg beklager så mye min totale fraværelse her på bloggen de siste ukene. Det var en prioritering som desverre måtte gjøres for å få endene til å møtes. Vi har vært inne i siste fase før innflyttingen og det har blitt jobbet døgnet rundt... 

-Men vi er inne! Det er faktisk et par uker siden nå, og det føles helt himmelsk! Giveawayen som skulle trekkes etter første natt i huset blir trukket imorgen. Jeg beklager så mye til folk som har ventet, men det har vært en veldig hektisk tid. Huset fremdeles er uten TV-signaler og internett, så jeg prøver meg på et heller ustabilt mobilt bredbånd her...

Besøk fra min herlige amerikanske familie gjorde også sitt til at det ble stillstans på bloggen. Det var en super uke og vår eneste ferie i år, så den ble nytt til fulle!

Huset er ikke i nærheten av ferdig, men jeg skal ta en fotorunde så dere kan få se status! 

Dagens bilder skulle vært fra en finfin tur vi hadde til Lysefjorden (fjorder må ses og fjell må bestiges når man har amerikanere på besøk!) -Men det mobile nettet er ikke pålitelig så det får bli med det ène jeg fikk til! Det er tatt sent på kvelden fra Lysebotn med utsikt over vakre, dramatiske Lysefjorden!

Jeg håper dere alle har hatt en herlig juli måned med mye hygge og kos, fine stunder med familie og venner og masse sol og sommerlige minner!

Ønsker dere alle en fortreffelig uke og avslutning på juli 2010!

Stor klem fra meg

8 kommentarer:

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei Silje :))

Så kjempenydelig bildet ♥ Fin blogg du har oxså , mange flotte bilder :)) Godt dere har fått flyttet inn...:))

Ønsker dej oxså en fin uke :))

Bettum Villa sa...

Velkommen tilbake :).
Gleder meg til å se bilder fra det nye huset :D:D

Klem Madelén

PS: Har en liten ting inne hos meg..;)

HusmorDronninga sa...

Fantastisk bilde!

Forever Love sa...

Nydelig bilde og velkommen tilbake:)

Klem Tonje

Fossestua sa...

Gleder meg til å få se bildene :) Og spennende med giveawayen :)

Siljes Hobbyrom sa...

Stilig bilde! ;)
Gleder meg til husbilder :))

Klemklem

Anonym sa...

God morgen, Silje!

Så herlig å få deg tilbake;) Du har vært savnet! Så deilig det må være å endelig være i hus da. Blir spennende med husbilder etterhvert.

Nydelig bilde fra Lysebotn. Vært der selv for mange år siden, flott.

Ha en fin dag.

Klem Anja

Janne sa...

Velkommen tilbake Silje-mor :-)
Og gratulerer så mye med å ha flyttet inn i huset!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...