fredag 17. september 2010

Rosa helg


Ikveld skal jeg i bursdag til en venninne, og det gleder jeg meg veldig til!
Jentefest forrige helg og denne helgen. Me like !




Forrige helg var vi i Bergen. Når man er i Bergen er man innom Riviera Maison. Når man er innom Riviera Maison kjøper man gaver til alle forestående bursdagsanledninger man kommer på i farten! (gjelder for alle som bor laaangt unna denne herlige butikken -sånne som meg)




Jeg tviholder på sommeren, bare litt til. Det slo meg etter at jeg idag, for andre dag på rad, kom hjem med roser og andre blomster -alle i vakre, rosa farger.

Ha en god helg alle sammen!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en strålende kveld med jentene;) Heldig er den som får pakke fra RM!!!

Klem Anja

Hasigamas mamma sa...

Blomster er jo så vakkert og dekorativt! Jeg har kjøpt liljer i dag... mmm lukter nydelig!
Kos deg i kveld! Og ha ei fin helg!
Klem
Lise

Janne Lillian ♥ sa...

Ha en super kveld med jentene ♥

Klem ;)

Anonym sa...

Lille Siljen min!

Vi har en Riviera Maison butikk her i Drammen også, nyåpnet. Dog ikke like blendene som den i bergen, men allikevel.... Verdt et besøk! Og da kan du jo titte innom oss også.

Savner deg!

-Line-

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...