mandag 15. november 2010

Inn t Anne


Vi har en veldig koselig butikk i gågaten i byen.
Den heter Inn t Anne, og hver gang jeg er innom tar jeg 8-10 runder og plukker opp noe på annenhver runde.




 Jeg var innom der i helgen.
Lyder parkerte jeg ved kassen, og mens han slo av en prat ( om biler, biler og biler) med Anne tok jeg meg noen runder i butikken.

Ikke uventet fant jeg noen småting som måtte bli med meg hjem. Jeg kjøpte en vakker perle-kleshenger til en søt kjole jeg kjøpte hos Frk. Doris for et par måneder siden, et søtt hjerte-sinkfat (kan også ses i forrige innlegg...) og tall til kubbelysene i adventstaken.




Nå skal Lyder og jeg på svømming. Han er holder på med sitt 6. (!) svømmekurs!

Håper dere har hatt en god start på uken!



4 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Å ja den butikken der er så fin!
Har desverre bare vært der et par ganger freløpig, men skulle nok tatt meg en tur igjen snart!
Har faktisk gavekort der også! jippi ☺

Ha en flott kveld
klem Janne Merethe

Mariann Louise sa...

Koselige ting du har kjøpt!

Og sikkert en veldig hyggelig butikk:)

Ha en fin uke, klem Marianns Smykker

Janne Lillian ♥ sa...

God morgen!

Så fine ting du har kjøpt deg ;)

Det er lenge siden jeg har vært innom den butikken.. lenge siden jeg har vært i Skien egentlig!! Men får prøve å ta meg en tur neste gang jeg er hjemme ;)

Ha en nydelig dag ♥

Klem

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Så flotte bilder du tar. Klem Siv

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...