lørdag 13. november 2010

Småbarnstips: Elektrisk tannbørste


Jeg liker å komme meg opp å få mye ut av dagen, men kl.05.00 er i tidligste laget
-selv for en småbarnsmor!

Nå får jeg bare mobilisere, for vi har noen gjøremål for dagen.
Et par kopper med Starbucks House Blend-kaffe hjelper!





 Tannpussen til Lyder har frem til nå vært så som så -i hvertfall de dagene mor skal pusse.
Far derimot har knekt koden og har fått skikkelig dreisen på det.

Mamma kom med en elektrisk tannbørste hun hadde kjøpt til Lyder for en stund tilbake,
og makan til suksess!




Lyder syntes dette var veldig spennende, og med i pakken kom det et timeglass som han kan følge med på. Når sanden har rent ut er vi ferdig! Kjempesmart! Tannbørsten fås kjøpt hos Clas Ohlson.



Ha en super lørdag!


3 kommentarer:

Janne sa...

Jeg skal rett å kjøpe en sånn!!!!
Tannpuss er et maaaareritt!!!!! Takk for tips!

Anonym sa...

Utrolig bra!! Morsomt innslag!
Søte Lyder!!
Hilsen Snuppa..

Vibeke sa...

Supert tips!!
Her er tannpussen lite festlig, så jeg er villig til å prøve det meste :o)

Ha en fin dag.

Vibeke :o)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...