søndag 13. mars 2011

Award


Jeg har fått en award fra Marte med bloggen Hos Marte.
En vakker blogg med herlige, inspirerende tips og bilder fra et vakkert hjem!



Tusen takk, Marte!

Som mottaker av award'en må jeg dele litt info om meg selv...

1. Yndlingsfarge: Hvit er vel ingen farge..? ;) Ok, alt i pastell, da. Er svak for duse blå- og rosafarger.
2. Yndlingsdyr: Lotte, vårt firbente familiemedlem.
3. Yndlingsfilm: Babel er verdt å se! Ellers kan jeg jo se Pretty Woman om og om igjen...
4. Yndlingsmusikk: Coldplay. Går det an å ikke la seg sjarmere av Chris Martin..?
5. Yndlingsprogram: Solsidan er jo en vidunderlig serie, og jeg har fulgt Furstrerte Fruer siden starten.
6. Yndlingsdag: Lønningsdagen! Ho ho...
7. Yndlingsmat: Sushi og god tapas/fingermat. Jeg er glad i måltider der man kan sitte å spise og spise og spise...
8. Yndlingshobby: Hekling -kan jo ikke skrive noe annet nå om dagen... ;)

Den skal egentlig sendes videre til 8 personer. Jeg nøyer meg med èn denne gangen:
Line, denne er til deg! Line med bloggen Har en drøm har mange inspirerende innlegg og er en kreativ sjel. Ta en titt!


Håper du som titter innom har hatt en fin helg!

1 kommentar:

Unknown sa...

Åååå, så søt du er!
Tusen hjertelig takk ♥

Artig med disse awardsene, gøy og lese litt annet enn det vanlige om hverandre;)
Ser vi har endel like svar, og lønningsdagen var bra, hihi... Jeg kan og se Pretty Woman om og om igjen + at jeg elsker pasteller og Frustrerte Fruer ♥

Ha en finfin søndag!

Klem Line

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...