søndag 18. mars 2012

Dåpssøndag


Det vil si vi skulle ha vært i dåp til søte lille Emily.
Sånn ble det ikke. Min eneste syssel lørdag var å bake en kake til dåpen. Det ble en kopi av Lyders bursdagskake, bare at de blå kronbladene var byttet ut med rosa.

Dåpsgaven var en Helsport Elg tursekk -en sekk jeg absolutt vil anbefale til dere med små barn! Det er en skikkelig tursekk til de aller minste. Lyder og Mikkel har hver sin, og Lyder bruker sin både i barnehagen og når vi er på tur i skogen. Vi håper at Emily vil bli like fornøyd med sin!




Jeg har fått påvist lungebetennelse og er (endelig) igang med medisinering. Jeg tenker alltid at det går over, men jeg har jo aldri tid til å være syk, så jeg bør heller bare kjøre på med medisiner med en gang jeg kjenner at det drar seg til... Jaja, nå går det hvertfall fremover!

Dere skal få slippe å lese om mer sykdom her nå, men det er en del av hverdagen min for tiden, så da er det litt vanskelig å komme utenom. Jeg fisker ikke etter sympatierklæringer, for jeg synets sjeldent synd på meg selv ;) Med det sagt er det kanskje ett unntak nå, for imorgen skulle egentlig mannen og jeg dra til fjells med kollegaer og gå topptur til Gaustatoppen. Det er en evighet siden sist jeg var på en slik tur, så når sant skal sier syntes jeg vel bittelitt synd på meg selv som må bli hjemme. Nå har jeg faktisk avlyst happenings jeg har gledet meg til tre dager på rad. Mannen derimot har klart å riste av seg basiluskene og er klar for skitur!


Håper du har hatt en fin helg!


3 kommentarer:

Min resa sa...

For en nydelig kake;), mums! Er det mulig å få oppskrift på den?;)
Håper du blir frisk fort nå som du fått medicin.
Ha en koselig uke og god bedring!
Klem Camilla

Janne sa...

Åh kjære deg, jeg VET hvor dårlig du er nå!!!! Hadde jo dobbeltsidig lungebetennelse og mykoplasma i november, jeg ble ikke skikkelig frisk før etter 3 uker... Off, det var kanskje ikke så oppmuntrende...

Men, poenget er at DET TAR TID. Og det kommer fler toppturer!

God bedring snuppa :-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så kjedelig at det ikke slipper helt, men med medisiner nå så blir det vel bedre. :) Hørt om mange som har lungebetennelse i vinter, så det er bare å ta det kuli og ta medisinene.

God bedring!!

PS: HERLIG vårtegn i innlegget under. Her er verandaen fremme, men intet mer. ;P

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...