lørdag 23. juni 2012

Kjøkkenhagen


Det har vært stille her på siden i det siste. Årsaken er at vi har vært mye på farten og nesten ikke vært hjemme de siste to ukene. Vi har tidlig sommerferie i år, og er allerede halvveis. Uff og huff... 




Vi har vært i Hjertet av Telemark, en uke i Bergen, på hytta og siste stopp var Dyreparken og Abra Havn. Da vi dro var reddikene og salaten virkelig på god vei opp av jorda, men da vi kom tilbake igår hadde det tatt helt av!


 To ukers forskjell...


Reddikene er veldig greie å få til, og det er lekkert å se hvordan de krever plass og sprenger jorden rund seg.

-Og salaten da, jeg har nesten ikke ord... Ikke skjønner jeg hvordan vi skal få spist opp alt,
så det er bare å komme å plukke for de av dere som vet hvor jeg bor!





St.Hans sa du?

Her ligger vi strak ut, slitne etter to uker på farten. Det er godt med noen dagers time-out nå før siste ferie-innspurt. Det eneste som gjelder ikveld er potetgull, Pepsi Max og Frankrike-Spania...


-Og takk for alle tilbakemeldingene på bleie-innlegget! Har hørt at Coop-bleiene også skal være gode ja. Jeg har kjøpt de store kartongene med Pampers på Rema, men det er ofte dårlig med utvalg i størrelsene desverre -hvertfall på min Rema... -Og angående Rema sine bleier er det vel Landlord de heter ja, og de er svanemerket! Jeg tar av meg hatten for deg som har vasket tøybleier! -Og til deg som kom med kritikk fordi det tenkes økonomi på "barnas bekostning", kan jeg informere deg om at det gjør det ikke her i huset. Kanskje vi har ulik erfaring med bleiene, men jeg syntes som nevnt at de er like gode som de dyre. Som småbarnsfamilie har vi mye annet å bruke pengene på...

 
Ha en fin St.Hans-feiring!



 

1 kommentar:

Anonym sa...

hadde vi bodd litt nærmere hadde jeg glatt sneke til meg noen blader!!Såflinkdu er Silje!!såg virkelig godt og friskt ut!
klem fra bartebyen

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...