søndag 17. februar 2013

Hurra for Mikkel!


Etter et fantastisk bryllup igår,
var det rett hjem til kakebaking og 2-årsbursdag for vår skjønne turbogutt Mikkel!




Jeg prøvde meg på en gulrotkake-oppskrift for 4. gang...
-og for 4. gang ble den også mislykket!
Den så ikke så pen ut men smaken og smaken var helt grei.
 
 Da var det jo kjekt at svigermor, som hadde vært hjemme med guttene,
 hadde kokkelert sammen en deilig sjokoladekake!




 
Bursdagsbarnet måtte opp på bordet for å smug-spise litt sprøstekt løk.
Jeg er litt overrasket over valget da kakene absolutt var innen rekkevidde...
 
Bildene er noe overeksponerte, men det får bare være. Jeg er overtrøtt og må se å komme meg i loppekassa! -Og så er det kanskje på tide at jeg tar bilde av noe annet enn spisestuen...
*smiler*
 
 
Håper dere alle har hatt en fin helg!
 


1 kommentar:

Anja sa...

Hipp hurra for Mikkel! Tenk 2 år da gitt.. Snart 2 års dag her i huset og;)

Klem Anja

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...