søndag 2. juni 2013

Kontoret

 
-eller hobbyrommet...
-eller gjesterommet, om du vil.
 

 
 
Dette rommet har vært utrolig verdifullt for oss. Det er luksus å ha et rom "til overs" som man kan ha dionibelt spsom et flerbruksrom. Dersom vi hadde blitt boende hadde dette blitt et ekstra TV-rom, noe som jeg tror hadde kommet godt med når guttene ble litt større...
 
 
Praktisk oppbevaring -og samtidig dekorativt
 
 
Det har til tider vært mye stablet og lagret her inne, men det har vært kjekt det også.
-Ikke minst med masse lagring for alle hobbyeffekter og ringpermer inneholdende allverdens ting.
 
 
Håper du har hatt en fin helg!
 
 
 


4 kommentarer:

Julianne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

For en nydelig farge! Hva heter den?:)

Jatte sa...

Kjempekjekt med ett slikt rom! Lyst og flott :D

Klem Jatte♥

Psst, husk gavedrysset mitt som trekkes 6.Juni!

Mitt og vårt hjem sa...

Heisann hoppsan!
Så flott blogg du har, legg meg til som følgjer:)
Masse inspirasjon.
Sjekk gjerne min nystarta blogg:)
Klem Siv Mette

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...