mandag 5. januar 2015

Nytt år... -skaff deg en juicer!


Januar er måneden for endring. 
Mange skal slutte, kutte ned på eller endre noe. 
Forsett eller ei, jeg har et tips til deg: Skaff deg en juicer!

Milde måne, for en super sak! I november fikk vi noen penger i tidlig julegave, og jeg sendte pappa på Coop for å sikre meg en Philips juicer som de hadde på kampanje. Mange av dere har kanskje sett den i reklame på TV. Det gjorde jeg også, og etter å ha googlet litt konkluderte jeg med at den virket å være bra, selv til den nette sum av 499,- (kampanjepris).




Nå har den gått minst en gang om dagen hver dag i nesten to måneder, og jeg er superfornøyd! Jeg er ikke så flink til å spise frukt og grønt utenom måltidene, men dette er virkelig en genial måte å få i seg masse vitaminer på! Gutta syns også det er veldig morsomt å kunne lage sin egen juice!

Imorgen kommer den på kampanje igjen, og jeg kan virkelig anbefale dere å ta en tidlig tur til butikken og sikre dere en! Jeg har kjørt gjennom epler, appelsiner, brokkoli, gulrot, ingefær, spinat med mer og det er null problem!


Løp og kjøp!


5 kommentarer:

A-H sa...

Takk for tipset:)

Anonym sa...

Har kjøpt i dag, var faktisk godt å drikke gulerot �� Takk for tipset ��

Unknown sa...

Hmmmm, hørtes ikke så dumt ut, men syns ikke det høres noe godt ut med gulerotjuice, eller brokkolijuice :o hehe ;)

Men kjekt og kunne lage selv da, og vite hva som er i juicen:)

Anonym sa...

Heisann! Vet du hvor denne er på kampanje nå? :0) Ica hadde ikke :(

Unknown sa...

Coop skal ha den! -Hvis ikke de er tom da... :/

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...