onsdag 3. juni 2015

Tar du utfordringen..?


Det var litt med skrekk jeg åpnet bloggen og så at årstiden var "innstilt" på "vinter"... 
Milde måne, her skjer det ikke stort for tiden!

Jeg er fremdeles i permisjon og nyter denne like mye som jeg nøyt de to andre! Fride er frisk og rask og snill og god som dagen er lang, så det er en fryd!




Selv om jeg har nevnt det såvidt her på bloggen tidligere, så har jeg ligget litt lavt i terrenget. -Men ifjor høst ble jeg altså forhandler for Forever Living. Litt fordi jeg kunne tenke meg å ha en liten bigeskjeft eller hobby, og litt fordi jeg syns filosofien og produktene til dette selskapet treffer meg! Da jeg ikke visste helt hva jeg gikk til selv, ønsket jeg ikke å flagge det så veldig høyt på sosiale medier. Dette fordi jeg ønsket å h en lang og stødig testperiode der jeg virkelig kunne prøve og teste ut hva Forever Living egentlig har å tilby.

Nå, litt over et halvt år senere... Hva skal jeg si? Jeg er mer begeistret enn noen gang! Til de av dere som oppfatter oss forhandlere som hysteriske eller som tenker at dette må være en slags sekt; nå begynner jeg å forstå begeistringen jeg ble møtt med i høst! Jeg trodde det nesten ikke da jeg var på min første inspirasjonsdag, og tenkte at dette blir rett og slett too much -selv for meg, som er rimelig sosial og høres stort sett hvor enn jeg er... -Men nå forstår jeg altså hvorfor.




Produktene er fantastiske og kundene mine er like fornøyd som meg! Dette er kvalitetsprodukter med enestående, gode råvarer og ikke minst er det fokus på velferd i alle ledd av produksjonen!

Jeg har fått med meg en fantastisk gjeng og er iferd med å bygge et supert team! Det er utrolig morsomt å se det som skjer, og jeg tror ikke det stopper med det første... 



Forever har et FIT-program som har tatt fullstendig av! Det handler om å få mer overkudd og energi og endre livsstil til det bedre! Det er et program fordelt på tre faser; Change 9 (C9), FIT 1 og FIT 2. Jeg er skeptisk til alt av kurer og tror at en varig endring må skje over tid! Det er derfor viktig for meg å presisere at selv om folk ser en formidabel endring på både cm og kg i løpet av de 9 dagene på C9, så er det det faktum at man "restarter", altså får giftstoffene ut av kroppen og får mer overskudd som er det viktige å fokusere på. FIT 1 og FIT 2 har fokus på riktig kosthold og gir deg mange gode tips til treningsprogram og øvelser som man kan følge.

Dersom du har lyst på en restart og en forandring til det bedre så ta kontakt! For motivasjonens del er det ofte lettere å gå sammen flere, så kanskje har du noen som vil bli med deg??




Er du nysgjerrig, har du spørsmål eller kunne du tenke deg og jobbe sammen med meg og mitt team i Forever?? Ta gjerne kontakt for mer info -eller så kan vi ta en prat!
Dette blir gøy!!


Ha en super onsdag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...