søndag 10. juli 2011

Spørsmål og svar



En liten runde med svar på spørsmål jeg har fått fra lesere...


Kjøkkenet...
...er fra IKEA. Frontene er Lidingö og benkeplaten er Numerär eik.
Knotter og håndtak er fra Home and Cottage.

Vegger i stue og kjøkken...
...er "mdf-plater" med perlestaff-mønster. De kommer ferdig malt i eggehvit. For meg ble det, selvfølgelig, ikke hvitt nok så de ble malt 2 strøk med Lady interiør hvit etter at de var satt opp.


 



Tapeten på barnerommet...
 ...er fra Sandberg og heter Elsa.

Fargen på veggen på gjestetoalettet...
...er den samme som vi har på veggen på kontoret og på gulvene både i trapp og gang.
Det er Lady/Jotun S2500-N.





Gulvet på gjestetoalettet og kontoret...
...har mannen kjøpt på Byggmax. Han husker ikke helt hva det heter, men mener at det kan være hvitlakkert eik eller noe i den duren.

Bomullsgarn til hekling...
 ...av oldemorsteppet til vognen har jeg kjøpt på Europris. Jeg tror det heter Tuva garn. Enkle oppskrift på oldemorsruter/ bestemorsruter finner du på www.garnstudio.no.



Håper du har hatt en fin helg!
Fortsatt god søndag!


 

2 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Vakre bilder hvor du har fått med alle mine favoritter..Sammensetning av hvitt, kurv,gammelt treverk og rosa pellargonia! Me like!!!
Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Klem fra Hanne:)

designchic sa...

beautiful images...

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...