tirsdag 12. juli 2011

Søt gave ♥


Jeg er så heldig og er med i to barselgrupper!




Den ene, som er i regi av helestasjonen, kom ikke helt igang før ferien,
men vi har planer om å ta det opp igjen i august.

Den andre lever i beste velgående, og vi er en gjeng skravlete mammaer som virkelig koser oss og nyter gode permisjonsdager og late lunsjer.




Til den siste lunsjen før ferien hadde verten laget søte, hjemmelagde gaver til de små. Jentene fikk nydelige, heklede hårbånd, mens gutta fikk skjønn smokkesnor! Kjempefint gavetips! Jeg ble veldig inspirert, og nå i ferien har svigermor og jeg vært på Stoff og Stil i Bergen og kjøpte inn det som trengs, så nå skal jeg prøve meg på å lage en selv!

Tusen takk igjen, Vibeke!




1 kommentar:

Jatte sa...

SÅ skjønne gaver!!:))

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...