torsdag 25. august 2011

Hvor ble det av initiativet..?


Jeg får ikke dårlig samvittighet selv om en dag går forbi uten at jeg har gjør noe fornuftig.
Somregel går det i ett fra morgen til kveld her i huset, så en lat dag innimellom må man unne seg!

Nå har det derimot blitt litt vel mye kos og litt lite produktiv aktivitet den siste tiden. I stuen har vi for eksempel hatt en reol/hylle og et veggskap stående som halvferdige prosjekter i over en måned nå. Det er kanskje på tide å gjøre noe med det, men det er utrolig hvor fort man ser seg blind på ting når de blir stående en liten stund...




Denne hyllen trenger en real shinings. Jeg kjøpte den i en bruktsjappe i sommer for en 50-lapp. Hyllen er ikke særlig pen der den står, men den passer perfekt som bokhylle i lesekroken vår. Den var fuktig og muggen etter å ha blitt glemt utendørs, så den har måttet tørke en stund før jeg har kan begynne å skrape og male.


 Beklager litt uskarpe bilder. Det gikk litt fort i svingene her, men jeg gidder ikke ta nye... :)


Det er vel på tide å få ut fingeren...
Til helga, kanskje...


God torsdag!


4 kommentarer:

Anette sa...

Den likte jeg veldig godt, kunne tenkt meg noe liknende selv. Den kommer sikkert til å bli kjempefin :)
Ha en fin dag

Christine C sa...

Kjenner meg altfor godt igjen i slike utsettelser! Håper du får ånden over deg igjen, for skapet kommer til å bli kjempefint, aner det meg ;-)) Ha en fin augustdag videre!

Merethe sa...

Vel, iniativet ditt er IKKE her iallefall! Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver- jeg har også hatt en aaltfor lang periode med sofasliting i det siste. Det er høstvibbene som kommer inn, du vet- lys på bordet, noe varmt i koppen og alt det der..

Gleder meg til å se skapet ditt! Du er flink, er du :)Også har et veldig koselig hjem :)

Klem Merethe

Anonym sa...

Sånn er det i blant, Silje! Men det er jo så godt å slappe av litt og... Selv duracellkaniner trenger det;) Gleder meg til å se skapet ferdig..

Klem Anja

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...