tirsdag 7. februar 2012

Gardinkappe på kjøkkenet


Etter et par års leting har jeg endelig funnet gardinkappe til kjøkkenet. Jeg ønsket egentlig en gammel blonde-kappe, men etter å ha gått gjennom en kasse fra mamma og lett gjennom diverse loppis- og Fretex-hyller, så fant jeg ut at jeg fikk ty til nyproduksjon!


Fotografering i motlys. Flott det. På vinterhalvåret kommer det ganske klart frem at jeg ikke akkurat er noen fotograf...

Denne søte kappen fant jeg på Princess. Den finnes som både kafè-modell og enkel kappe. Da jeg kjøpte denne hadde de bare kafè-modellen inne, så de to "underdelene" henger på gjestetoalettet og i det lille vinduet i alkoven på soverommet vårt.

Jeg syntes det er en veldig fin kappe og liker godt mønsteret. Å jada, mye hjerter her i gården! Stoffhjertet som henger i vinduet har jeg egentlig bare hengt opp der fordi det lå og slang.
Jeg tenkte at jeg skulle sy noen flere slike snart -når (les hvis) jeg får tid.




Ellers har jeg planer om å fortsette med sement-prosjektet mitt før jeg drar på jobb idag, men jeg sliter litt. Det så enklere ut enn det faktisk er, men det er jo sånn det pleier å være!



God tirsdag!



6 kommentarer:

Mona sa...

Veldig søt kappe!!
Noen ganger er det vanskelig å finne akkurat det man ser for seg, men godt du fant en superflott erstatter da!!

Gleder meg til å se det ferdige sement-prosjektet ditt!!
Ha en god dag!
Klem Mona :-)

my little life sa...

Åh den kappen var kjempesøt. Jeg prøvde meg på å sy en kappe av tynt blondestoff til vaskerommet igår. Den ble både skjeiv og stygg. Så jeg tror jeg går for en nyproduksjon jeg å:) Ha en fin dag:)

Unknown sa...

Så koselig det ble i vinduet:)
Søtt med slike hvite kapper ♥
Og hjertet er kjempefint!
Har laget slike jeg og:)

ha en fin fin jobbedag!

balbinus sa...

Hvor er din gardinkappe fin !!!!! Og såmænd om den ikke matcher hjertet ;) Prinsess, er det en netbutikk eller ?

Anonym sa...

Hei!
Jeg har også lenge lett etter en flott gardinkappe, men som også hos deg lettere sagt enn gjort :-) Hadde egentlig bestemt meg for å bestille en liftgardin, men denne var jo aldeles nydelig! Prøvde å søke i nettbutikken til Princess, men fant den ikke der. Er det lenge siden du kjøpte den?
Veldig fin blogg du har :-)

Hilsen Silje.

Unknown sa...

Hei!

Neida, kjøpt nylig. Dvs den ble vel kjøpt før jul, men jeg trodde at de skulle ha den enda. De pleier hevrtfall å ha en type hvit kappe i sortementet.

Lykke til på jakten!! :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...