fredag 10. februar 2012

Vaser i pasteller


Jeg fant noen søte små blomstervaser hos Søstrene Grene her om dagen.

Jeg har kommet på det hver gang jeg har hatt bruk for en,
men nå fikk jeg endelig noen søte små vaser i pastellfarger i hus.






 Disse kom i forskjellige farger, form og størrelser og passer fint sammen.
Jeg valgte hvite, grønne og blå.

Jeg hadde planer om å vise dere resultatet av interiørprosjektet mitt idag,
men jeg stoler ikke helt på at sementen har tørket helt enda, så det får bli i løpet av helgen!


Jeg ønsker dere alle en finfin helg!


4 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

De var utrolig søte da...
Ønsker deg en fin helg
klem

Bettum Villa sa...

Så fiiine!!

Ella sa...

Nydelige og stemningsfulle bilder her hos deg :)
Ønsker deg en fin fin kveld, klem fra Ella

Unknown sa...

Så flotte de små vasene var ♥
Nydelige farger:)
Skulle så gjerne hatt Søstrene Grene litt nærmere gitt...

Ha en fin fin kveld:)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...