tirsdag 28. september 2010

Flylampe til barnerom


Noe av det jeg syntes er vanskeligst med interiør og innredning er
belysning og valg av lamper.

For det første syntes jeg det er vanskelig å finne ut hva slags belysning som skal til i de forskjellige rommene, og så er det det å finne lampene som gir den rette belysning... For det andre får jeg aldri bestemt meg for hva jeg liker, og finner veldig sjeldent noe jeg virkelig faller for.

Dette har resultert i at vi går høsten i møte i tussmørke her i huset. Lampeinnkjøp er derfor prioritert fremover, og jeg må ta meg selv i nakken og rett og slett få bestemt meg!




Idag har jeg bestilt en supertøff taklampe til Lyders rom! En flylampe som både er dekorativ og forhåpentligvis gir fint lys. Han eeelsker fly, så jeg håper og tror at denne virkelig skal falle i smak!


God tirsdagskveld!


6 kommentarer:

Piulfen sa...

Lamper er så vanskeig å bestemme seg for. Men man merker man er litt avhenig av lys nå som høsten kommer. og den flylampen var bare så søt. Du er heldig som kan innrede barnerom..

Janne sa...

Den var fin. Tobias eeeelsker fly han også. Hvor har du bestilt den fra???

Gammel stil sa...

Vi synes også det er vanskelig i vite hvordan belysning vi skal ha i de forskjellige rommene:) Den taklampen du har kjøpt er jo bare så stilig!!

klem:)

Anonym sa...

Utrolig fin lampe!! jeg sliter og med å finne lamper.. dette har resultert i en god variasjon som ikke står i stil, for få lamper, samt to stygge spotter i stuen!!! Æsj.. fikk ønske det fantes en lampe-fe som kunne komme med dem jeg trengte!
Heidi

CaronNicole sa...

How cute! Now he can look at this lamp while falling asleep and dream of flying. Isn't that what any little guy would love to do? Good luck with choosing lamps/more light fixtures.

Anonym sa...

Heia, kor har du kjøpt denne lampen ?

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...