lørdag 20. november 2010

Fyrstikkesker


Formen er elendig, og mannen dro alene på julebord til Kragerø spahotell (Quality Spa & Resort Kragerø.) Jeg er skikkelig lei meg for det, for jeg hadde gledet meg veldig til et fint døgn der!

Mamma var innom og har dratt for å gjøre noen ærend for meg. Når hun kommer tilbake skal hun ta en tur med Lyder. Det er fint, for det er ikke bare bare å henge med på hans aktivitetsnivå med den formen min. Mannen har handlet inn Cura med, potetgull og sjokolade til meg, så jeg får forsøke å ha en så koselig kveld som mulig i sofaen!




 Igår hadde jeg et lite hobbyverksted etter at Lyder hadde lagt seg, og pyntet fyrstikkesker. Fine smågaver til jul! Glansbilder og hjerter kjøpte jeg på Panduro, og så brukte jeg noe papir og hyssing som jeg hadde fra før. De ble veldig søte og dekorative!

Det ble litt forskjell på bildene, for foto av det ferdige resultatet ble tatt i dag i et litt bedre lys...


 


Håper du har noen koselige planer for kvelden!


4 kommentarer:

Mariann Louise sa...

Heisan, holder igrunnen på med det samme som deg:) Fikk enda en lys ide til en liten gave, den ligger på bloggen, og dette er jo kjekt å gi sammen med f. eks en bunt med lys, og kanskje noe godt ved siden av. Julegavebudsjettet mitt er stramt, så da gjelder det å finne på noe som ikke koster flesk..

God bedring!

Klem fra Mariann

Anonym sa...

Æsj, så kjedelig da.. Ønsker deg masse god bedring, vennen! Fyrstikkeskene ble veldig søte og fine. Flinkis;)

Ha en god kveld tross laber form.

Klem Anja

Janne sa...

SÅ fine fyrstikkeskene ble Silje...

Off, så kjedelig med formen da.. Og julebordet.. Men, det kommer alltids julebord til neste år også, så da får du ta det igjen ... Og da kan du drikke alkohol også.. hvis du ikke tenker på en nr. 3 også :))))))

Kvelden her består i å slaaaappe av... Roen har senket seg da Tobias er i seng, deilig.

gOd BeDrInG :))

Husfruen of Hilltop House sa...

Bare en liten hilsen fra Husfruen som også sitter alene, mens Hubby koser seg på hotell i Oslo. Jeg synes det var ganske trasig da han dro, men etter noen timer i fred og ro her hjemme, så oppdaget jeg at det var deilig med litt alenetid. Bare tusle rundt og kose seg.
Håper du koser deg litt også. Fyrstikkeskene var kjempefine. Skal prøve meg på noe lignende, tror jeg.
Ha en fortsatt fin helg! :-)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...