tirsdag 27. september 2011

Snart klart...

...for storinnrykk av skjønne mamser og bebiser!




Idag er det barseltreff igjen, og denne gangen kommer alle hit til hos oss!
Mikkel og jeg gleder oss masse til å se igjen den blide, fine gjengen!

På menyen står det tortillapizza og eplekake.



 Det er lenge siden jeg har vist dere bilder fra entreen nå. Som dere ser er det en grunn til det. Her har det ikke skjedd stort siden sist. Det deilige med litt mørkere dager er at det er virkelig levende-lys-sesong igjen!

Siste tilskudd i entreen er et gammelt bilde fra Bryggen i Bergen. Siden halve familien er bergensere (Lyder er jo faktisk født der...) er det koselig med noen innslag derfra. Dette bildet fant mannen i skapet til morfaren sin. Jeg skal finne en fin ramme til det, og så skal det få komme opp på veggen.






Jeg ønsker dere alle en god tirsdag!


3 kommentarer:

Sommerjenten sa...

Så fine bilder fra gangen! Likte godt det bilde fra bergen :) Er jo selv fra bergen, men bor på østlandet.

Hørtes superkos ut med barseltreff! Og deilig mat du har laget da! Flink du er :-) Blir barseltref på meg neste uke.

Ønsker deg en skjønn dag!

Klem Lene

Har en drøm... sa...

Er så koselig i entreen deres atte ♥
Digger kommoden, den er sååå fin;)
Koselig med lystiden som er nå ja, jeg er så glad i levende lys;))

Ha en koooos dag med bebiser og mammsene ♥

Klem Line

KROnPRINSESSENE sa...

Nydelige bilder av nydelig gang...
Tenker det er deilig å komme utenfra og inn, som gjest hos deg!
KOS dere på treff ;)
Klem May Helen

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...