fredag 15. april 2011

Helgesnacks


Lei av taco på fredagskvelden og klar for å prøve noe nytt?
Da kan jeg anbefale tortillapizza med pølse og pesto!

Knallgod helgesnacks som vil falle i smak hos både liten og stor!




Du trenger:

store tortillalefser
pølse -av en eller anen sort (jeg brukte grillpølse)
rødløk
cherrytomat
rømme/ crème fraîche
pesto
ost
frisk Timian






Del tortillalefsene i fire. Smør ut en dæsj med rømme og så en dæsj med pesto på "pizastykket". Kutt pølse, cherrytomat og løk i biter og legg på. Strø over litt ost og frisk Timian. Stek ved ca. 200 grader i ca. 8-10 min. Følg med for her går det unna!

Ha på litt frisk Timian før servering.




Velbekomme og god palmehelg!


6 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Akkurat passe enkelt for meg, så denne skal definitivt testes ;)
Tusen takk for oppskrift...
Ha en fin helg :)
Klem

Bettum Villa sa...

Det så jo veldig godt ut! Liker selv pitapizza jeg da. Pleier å skjære den i små stykker (slik som du har gjort) og snackse litt på det utover kvelden. Mest i helgene såklart.
Ønsker deg en god påske.
Klem Madelén

HusmorDronninga sa...

Dette så skikkelig digg ut! Åsså så enkelt :)
Oppskriften skal definitivt lagres for senere bruk! Nammis!

Ha en fin lørdag da!
Hilsen Kjersti

Elisabeth sa...

Mmmm... Så deilig! Enkelt og godt! Klem.

Hanne Margrete sa...

Nam nam, dette såg godt ut! Og så lekre farger!

Klem fra Hanne:)

Lina sa...

Eg har nett prøvd oppskrifta di - den fall virkelig i smak både hos meg og gubben! ;) Kjempegodt og enkelt :D takk for at du delte!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...