mandag 31. oktober 2011

Oktober


Oktober er kanskje en litt intetsigende måned.
Den er liksom verken fugl eller fisk.

-Men vi trenger oktober!
Den er som et pusterom etter sommerens hektiske dager,
 før juleforberedelsene slår inn for fullt!




Vi har brukt oktober til en super tur til Mandal, fine turer til hytta og andre skogsturer med bålbrenning og pølsegrilling.

Nå står november for tur, og jeg er spent om jeg når målet mitt med å bli ferdig med alle julegavene i løpet av denne måneden...


Nyt årets siste oktoberdag!

1 kommentar:

Unknown sa...

En fiiin oktober på dere;)
Elsker tøflene ♥
Jeg syns November er en trist måned, i allefall værmessig... håper den går FORT, jeg er SÅ klar for Desember kjenner jeg, hihi;)

Ha en finfin mandag!

Klem line

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...