mandag 5. desember 2011

Utfordrende fotoshoot...


De stille dagene her på bloggen skyldes at vi har vært i dåp i Stavanger.
Vi har storkost oss, og endelig fikk vi se vår skjønne lille fetter!

Mannen dro rett på jobb da vi kom hjem idag, og jeg har forsøkt å ta bilder til julekort ikveld (jepp, litt sent ute). Jaja, hva skal man si..? Det gikk vel som det måtte gå. Guttene er flinke til å kjøre langt i bil, men en nesten 7 timers lang kjøretur var ikke akkurat super oppladning til en fotoshoot...




Det ble fotoshoot i penskjorte og strømpebukse. Mikkel smilte som han alltid gjør, men Lyder slet med å temme både maur og innestengt energi. Det ble mye armer og bein, gitt!

Tidligere har jeg laget julekortene, men tiden strekker ikke til så i år skal jeg bestille julekortene.
Nå må jeg gå gjennom alle de 200 bildene og se om det er noen som kan brukes...


Er du ferdig med julekortene?




9 kommentarer:

Mona sa...

Sjarmerende gutter!! :-)
Jeg er også sent ute med julekort, de ble bestilt i går kveld! Men her ble det hverdagsbilder fra i sommer...
Håper du finner noen som er brukanes da ;-)

Mettehobby sa...

Hehehe :) Er ikke så lett med innestengt energi nei... En herlig blogg du har her!! Her skal jeg innom oftere ;0) Nydelig adventstid til deg og dine :0)

KROnPRINSESSENE sa...

Så dere har vært på disse kanter :)
Skjønner hva du mener angående å sitte i ro og helst smile og ikke gjøre noe annet -samtidig alle barna-...
Ikke lett, men etter 450 knips er 3 KROnPRINSESSERE blitt til brukbart julekort hi, hi.
Lykke til i jakten på ett brukbart...
Klem May Helen

Unknown sa...

Ååå, de er så FINE disse gutta dine ♥
Her har jeg ikke engang tenkt på julekort, kanskje det er lurt, hehe;)

Kos med dåp i stavanger, tipper dere kosa dere med baby;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Janne sa...

Såååå stor Mikkel har blitt... Syntes akkurat du fødte jeg... Også skal du vel ut i jobb snart.. Hjeeeelp, tiden går såå altfor fort :-(

Lykke til med julekort :-)

Anonym sa...

Haha, artig med fotoshoot. Jeg fikk det til med litt bestikkelse av 3 åringen. Så med barne TV i bakgrunnen og løfte og mariekjeks om han satt pent så ble det bra ;)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Fine guttene dine
Her droppet jeg å ta bilder og fant to fra i sommer... Jeg har fortsatt ikke bestilt de da.

Ha en fin kveld
klem

Anonym sa...

Se på de flotte guttene da;) Nydelige er de!! Det er ikke bare bare å få tatt bilder til julekort, vi gruet oss til å ta fatt i det. Men det viste seg å gå greit allikevel da. Jeg har ikke tid til å lage selv lenger, så her blir det også til at vi bestiller. Det fungerer jo som bare det;)

Klem Anja

Anonym sa...

Så skjønne guttene er! Sverre sitter i lik skjorte på julekortet som dine gutter har på seg her:-) Du har så fin blogg, Silje!!Eg har anbefalt den til mange:-) God førjulstid i heimen. Håper vi ses i jula!

Klem fra Silje

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...