søndag 19. februar 2012

Fastelavenshelg


Det var ikke mye fastelavensris å se hos oss idag,
men noen boller ble bakt og tatt med ut på tur!





Bollene gikk rett fra ovnen og i sekken. Jeg glemte derfor å forevige resultatet,
men jeg kan meddele at de var både fine og gode!

Når det gjelder ukesprosjektet har jeg gått på en liten smell. Det er halvveis ferdig,
men jeg registrerte at jeg manglet en vitkig ingrediens, så det blir litt forsinket...


Imorgen kommer barseljentene mine på 1.-års bursdag!

Jeg hadde ikke planer om noe barnebursdag, men i denne jentenegjengen slipper man ikke unna bursdagsfeiring... -så da det var bare å gi etter! Uansett er det jo en god unnskyldning for å samles med de små! Vi feirer samtidig bursdagen til Henrik i gruppa vår som fyller om et par uker!


Håper du har hatt en fin helg!


3 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Herlige bilder fra det som må ha vært en fin dag :)
Gleder meg til å se ditt nye brannslukkings-apparat ;)
Klem May Helen

silje-sin sa...

Koselige søndagsbilder! Og det er klart vi må feire bursdag!! Gleder oss:) Constanse er så spent at hun har våknet flere ganger i kveld, ha ha:) Nå sover hun i senga vår og våkner nok uthvilt til feiring i morgen! klem!

Anonym sa...

Bollene smakte nok helt fortreffelig;) Du, hvor er dressen til Lyder fra?

Anja

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...