mandag 6. februar 2012

Ukens prosjekt...


...er et fantastisk artig interiørtips som jeg kom over i høst.

-Så før helgen var jeg ute og handlet sement. Jepp, sement!
Det utgjør en av de tre hovedelementene i det fiffige interiørprosjektet, så nå skal jeg finne frem en bøtte og grise litt! Jeg håper at jeg skal få det til, og at jeg kan vise dere et supert resultat før uken er omme...




Tusen takk for flere gode tips til lekerommet!!

Det begynner å ta form i hodet mitt så nå skal jeg google litt og se om jeg kan finne praktiske og gode løsninger til oppbevaring og annen innredning! Det kommer nok til å ta litt tid da vi skal rive tre av de fire veggene for å isolere bedre, men vi fant ut at det var litt greit å få det gjort når vi først var igang!


Jeg skal på jobb ikveld, men først skal Mikkel og jeg på treff med barselgruppa vår.
Fin start på uken!


God mandag og en god uke til dere alle!


3 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Gleder meg!
God mandag
JM :)

Frk .Fischer sa...

Fine blogg..Å dette prosjektet ditt er jeg meget spent på...siden jeg tror jeg veit, og har grublet på det selv..men tror de blir kjøpt!!!
Gleder meg...

Unknown sa...

Så kult prosjekt!

Jeg skal følger deg ;)

Vicky.

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...