mandag 3. desember 2012

Advent i hjørneskapet

 
Litt uventet kom mannen og guttene hjem idag. 
 
De skulle egentlig ikke komme hjem før imorgen, men de hadde desverre dratt omgangssyke-basiluskene med til Bergen. Nå ligger både farmor og farfar strak ut, så de lusket seg ut døren og heiv seg i bilen, hihi. Jeg syntes det et er verdt å nevne at min svigerfar, i den nette alder av 58 år, idag for første gang var borte fra jobb grunnet sykdom. Slå den!
 
 



...Og så var det slutt på det ryddige huset. Jeg rakk hvertfall å ta julevasken og pynte litt,
så nå skal jeg sette meg ned å finne dager til litt juleverksted og baking.
 
Hjørneskapet har fått litt adventspynt, og jeg gleder meg veldig til pepperkakehuset skal flytte inn her! Jeg har også børstet støv av den lekre lysestaken som kommer frem hver jul. Denne har jeg hermet etter min gode venninne Silje.
 
Nå er det finale i 71 grader nord!
Heia Grete!
 
 
God mandagskveld!
 
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Så koselig blogginnlegg :) Jeg lurer på et par ting. Vet du hvilket merke den lysestaken er i? Og om den er å få tak i noe sted? :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...