lørdag 29. desember 2012

Du grønne glitrende tre...

Jeg oppdaget til min forskrekkelse at jeg har hatt en to-ukers bloggpause.
Oi oi oi... Ikke bra! Jeg har faktisk hatt en ganske så rolig og lite stressende jul,
så jeg kan egentlig ikke skylde på at tiden ikke har strukket til.
Vi har hatt en fin julehøytid, og det håper jeg dere har også!
Årets juletre var det første Lyder pekte på, og mannen var storfornøyd med den raske avgjørelsen til eldstemann. Ingen av dem brydde seg nevneverdig om verken høyde eller fylde, men det er et koselig tre vi har. Smalt, skjevt og med stjerna på halv tolv -men ganske så sjarmerende!
På årets julegran henger stort sett den samme pynten som ifjor.
Det nyeste tilskuddet er norske flagg i tre som jeg fant hos Søstrene Grene.
De er veldig fine og gjør seg også som fin pynt til bursdager og 17. mai.
I tillegg fant jeg frem noen fine klokker som jeg hadde glemt.
De dufter og gir en skikkelig deilig julelukt i stuen.
Her har vi en rolig romjulshelg.
Det er grått og trist vær og jobbehelg på både mannen og meg.
Jeg tror guttene har godt av en helg der det ikke skjer så mye etter noen innholdsrike dager.
Idag er det endelig Tour de Ski og vintersport på TV igjen!
-Og alle ski-hjerter gleder seg!
God romjulslørdag til deg!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Liker juletreet deres!
Ønsker deg og dine en fortsatt fin romjul og et godt nytt år :)

Unknown sa...

For et fantastisk sjarmerende juletre ♥
Koselig med norske flagg på:))

Her er det og kos, kos, kos, ingen stress, det er deilig det:) Og endelig er touren begynt, sååå syns vi ikke har med Bjørgen... men Petter er kjekk og ha - HEIA norge!!

Ha fine dager:)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...