onsdag 5. desember 2012

Julekalenderen

 
Årets julekalender ble laget i litt hui og hast mens gutta var i Bergen.
 
Med andre ord; de begynte 3 dager for sent. Dette er vel det siste året jeg har mulighet til å være sent ute uten å få klager...
 
 



De søte posene kjøpte jeg hos Søstrene Grene. Jeg fant ut at kontoret var et passende sted å oppbevare den, da Mikkel er akkurat passe klåfingra og sikkert hadde åpnet hele kalenderen første dagen dersom han hadde fått mulighet.
 
Idag har jeg sortert i alle regninger, kvitteringer og papirer fra 2011.
Litt av et rot, men nå begynner jeg å få system i sakene!
 
Nå må jeg løpe på jobb!
 
 
God onsdag!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...