fredag 1. mars 2013

Luksusroser

 
Det er uten de helt store forventningene at jeg kjøper med meg "luksusroser" fra Rema1000. Med det sagt har jeg mang en gang blitt positivt overrasket over kvaliteten på rosene herfra. Selv 6-pack'en (eller var det kanskje 7...) med relativt spinkle og små roser holder seg faktisk lenge!
 
Disse vakre rosene går nå på sin 3. uke, og de står like fint fremdeles!
Den sarte rosafargen er uten tvil min favoritt!
 
 
 
 
Her i huset går vi en jobbehelg i møte. Deretter følger en hektisk uke med både klubbkveld her, barnebursdag, familiebursdag og storinnrykk fra Bergen og Sandnes. Det blir gøy!
 
Selv om jeg har fått to herlige skiturer denne uken, kjenner jeg at det er en vidunderlig følelse at snøen smelter og det drypper fra taket! Mars er en fantastisk måned! Dagene blir lengre og om ikke lenge spretter det frem knopper både fra blomsterløk og på trærne. Jeg bare måtte "tjuvstarte" og spadde vekk litt snø fra det ene bedet igår... Nå venter jeg i spenning!
 
 
Jeg ønsker deg en herlig vårhelg!
 

2 kommentarer:

Toril sa...

Nydelig roser!
God jobbehelg :)
Klem

Anonym sa...

Sagt det før, men sier det igjen; GLEDER meg til neste helg og til å se dåkke igjen!! GOD jobbehelg til begge to, her er det også jobbehelg; natt 2/3.. Kunne godt heller vært hjemme i sengen kjenner jeg..

Klem til deg! Elisabet

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...